Huovi Rifle Match - XIII Turku Kivääri Cup

9.-10.7.2011

MATCH INVITATION

Finnish Rifle Championship 2011

Säkylän Seudun Ampujat and Turku IPSC are wellcoming all the contestants to Practical-Rifle Finnish Championship 2011. The right to participate is for persons who own a valid licence and insurance by Suomen Ampujainliitto and are qualified IPSC shooters status and are listed as safe shooters on the IPSC Region Finland or for persons who meet corresponding international requirements and also international shooters will have to provide confirmation of membership of own Region.

Results:

Overall

Pictures

KILPAILUKUTSU

Practical-Kiväärin SM kilpailut 2011

Säkylän Seudun Ampujat ja Turku IPSC toivottavat ampujat tervetulleiksi Practical-Kiväärin 2011 SM kilpailuihin. Osallistumisoikeus kilpailuun on kaikilla Suomen Ampujainliiton voimassa olevan lisenssin omaavilla turvallisten ampujien listalla olevilla ampujilla sekä vastaavat vaatimukset täyttäville ulkomaisille

Kilpailun nimi
Huovi Rifle Match - XIII-Turku kivääri Cup
Name of Competition
SIJAINTI LOCATION
Paikka
Säkylä
City
Rata
Porin Prikaatin ampumaradat - Pori Brigade shootingrange
Range
Ensimmäinen opaste N 61 2.331 , E 22 25.087 First roadsign
ORGANISAATIO ORGANISATION
Järjestävät seurat Säkylän Seudun Ampujat - Turku IPSC Clubs
Kilpailun johtaja Juha-Pekka Vuorinen Match Director
Ratamestari alustavasti Kristian Poikonen Range Master
Pääratamestari Rami Vuorinen Range Master Jr.
Tulospalvelu Kalle Tuulos Stats Officer
Quarter Master Niku Vainio Quarter Master
Divisioonat Semi-Auto Open, Semi-Auto Standard Divisions
Kilpailusarjat General (none), Junior, Lady, Senior, Super Senior Categories
Stage määrä 12 + PF

Number of Stages
Minimilaukausmäärä 189 + PF Minimum number of rounds
Maksimi osallistujamäärä 120 Maximum number of shooters
MAKSUT FEES
Osallistumismaksu 75€ Fee
Jälki-ilmoittautuminen 100€ Late Fee
Joukkuemaksu 30€ Team Fee
Protestimaksu 50€ Arbitration Fee
PANKKITIEDOT BANK INFORMATION
Tilin omistaja Turku IPSC ry Count Owner
Tilinumero FI04 5711 5850 0611 18 IBAN
SWIFT (BIC) OKOYFIHH SWIFT (BIC)
Turun seudun osuuspankki Bank Office
Maariankadun konttori PL 44, 20101 Turku, Finland Address
Tiilisiirtoon tiedot Nimi, Id #
Name, Region Message To Recipient
Viimeinen maksupäivä 10.6.2011 Expiry date
ILMOITTAUTUMINEN REGISTRATION
Alkaa 1.4.2011 Starts
Loppuu 9.6.2011 Ends
Linkki ilmoittautumiseen https://sites.google.com/site/matchsignupsystem/ Link to registration
AIKATAULU

>

LINK TO SCHEDULE (Excell-table)

SCHEDULE
Esikilpailu 7.-8.7.2011 Prematch
Pääkilpailu 9.-10.7.2011 Mainmatch
Kirjautuminen ja asetarkastus Booking and gun check
perjantai
17.00-21.00
Friday
lauantai
06.45-07.30
Saturday
SÄÄNNÖT Current Rules of IPSC RULES
LISÄTIEDOT ADDITIONAL INFORMATION
Yhteyshenkilö Juha-Pekka Vuorinen Contact Name
Sähköposti tipsc@co.inet.fi Contact E-mail
RATARAJOITTEITA RANGE LIMITATIONS
Maksimi kaliiberi .308 Win Maximum caliber
Information needed for visiting militaryarea (doc)

Includes in registration

Foreign Shooters
MAJOITUS ACCOMMODATION
YK-leirialue (teräskontteja)
Camp Mauri 10 € /nigth/person

LINK

UN-Camp (Container)
Kaupallisia majoituspalveluja

>

LINK

Commercial accommodation

Ilmoittautuminen hyväksytään ainoastaan kun kilpailumaksu on suoritettu ennen määräpäivää.

Osallistumisoikeus on vain IPSC:n jäsenillä.

Ajoissa peruutettu osallistumismaksu palautetaan hyväksyttävää perustelua vastaa.

Joukkueet voidaan ilmoittaa vielä kilpailupaikalla ilmoittautumisen yhteydessä. Joukkuemaksu maksetaan käteisellä paikan päällä. Mikäli joku joukkueen jäsenistä ampuu kilpailun esikilpailussa, on koko joukkueen kokoonpano ilmoitettava ennen ammunnan alkamista torstai-aamuna. Jos aseluokkaan on ilmoittautunut ennakkoon vähintään viisi joukkuetta, palkitaan ko. aseluokassa kolme parasta joukkuetta. Muussa tapauksessa palkitaan vain ko. aseluokan paras joukkue.

Ruokailu kilpailualueella::

Kilpailupaikalla on mahdollisuus kenttälounaaseen.

Hinta 10 € päivä.

Lounas maksetaan kilpailuunilmoittautumisen yhteydessä. (75€+20€=95€)

Registration is accepted only if entry fee is paid before deadline.

Only the members of IPSC are allowed to participate.

Accomplished fees will be returned only by acceptable reason (medical certificate)

Teams can yeat be registrated at the shooting range during the registration. The team fee will be paid in cash at the shooting range. In case one member of the team is taking part in the pre-competition, must the whole composition of the team be registrated before the competition starts on thursday morning. If there is at least five teams competing in one guntype, the best three will be awarded.In other cases (less than five teams), only the best team gets awarded.

Food services on the shooting range:

There is a chance to dine during the competition.

Price 10 € per day

-You can pay for your dining while paying the entry fee (75€+20€=95€)

-Other cafeteria services are not included in the price